Top Ad unit 728 × 90

Gta San Andreas Kurulumu


Gta San Andreas  Oyun Kurulumu Adım Adım

1)Rardan çıkardığınız "GTA Sanandreas.exe" dosyasını çalıştırın.

2) En Az 4-5 Dakika Bekleyin(Kurulum Dosyaları Yüklenecek.)

3)Kurulum otomatik olarak "C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andres" dizinine kurulacaktır.

4)Oyunun kurulu olduğu dizine girip "Setup.exe" çalıştırın.

5)Bilgisayarınızın performansına göre kurulum süresi değişir.(Kesinlikle Siyah Penceredeki Yüzdelik Sonuna Ulaşmadığı Zaman Hiç Bir Dosyaya Tıklamayınız. %100 Olunca Siyah Pencere Otomatik Kapanacak)

Kurulum tamamlandı. İyi oyunlar :)

Not: Yorumlarda Oyun Çalışmıyor Diyenler İçin Kendi Bilgisayarımda Bu Adımları Uygulayarak Oyunu Kurdum Ve Oynadım.(Oyun Oynamayı Sevmediğim Halde..)

Not2: Oyunu Hızlı İndirmeniz İçin Dosyaları Kendi Serverima Attım.


Bu Oyunu Kurmak İçin Çok Uğraştım Lütfen Sizde Sadece Bir Saniyenizi Alacak Olan Google Reklamlarını Bir Kaç Kez Tıklayınız.

Daha Fazla Oyun Ve Program İçin Sitemizi Sık Sık Ziyaret Ediniz.

Gta San Andreas Oyunu indirmek için TIKLAYINIZ
Gta San Andreas Kurulumu Reviewed by Unknown on 18:52 Rating: 5

3 yorum:

  1. oyunu açtımmı microsoft visualC++ Runtime Libary hatası veriyo neden ve cözümü varmı ?

    YanıtlaSil
  2. oyunu açtımmı microsoft visualC++ Runtime Libary hatası veriyo neden ve cözümü varmı ?

    YanıtlaSil
  3. oyunu açtımmı microsoft visualC++ Runtime Libary hatası veriyo neden ve cözümü varmı ?

    YanıtlaSil

All Rights Reserved by GTA Full indir - GTA Serilerini full indir © 2014 - 2015

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.